RSS

duminică, 7 februarie 2010

BANCURI

Un broscoi sună la linia fierbinte psihiatrică şi este lămurit:
- Vei întâlni o tânără frumoasă, care va dori să afle totul despre tine.
- Dar când o voi întâlni?, întreabă broscoiul curios. La următoarea petrecere?
- Nu, răspunde medicul de la celălalt capăt al firului. O vei întâlni semestrul următor, la o oră de biologie.

- Doctore, am capul ca o gulie, trei urechi, două nasuri şi gura într-o parte. Ce sunt?
- Urât!

Un scotian comanda la restaurant un snitel. Gandindu-se sa opreasca jumatate de snitel pentru cina, ii spune chelnerului:
− Te rog, sa-mi impachetezi bucata asta, am s-o duc acasa pisicutei mele !
Dupa putin timp, ospatarul se intoarce cu pachetelul.
− Cred ca pisicuta dumneavoastra va fi foarte fericita, domnule. Am pus langa snitel si un soarce mort !

Un canibal se muta la oras, iar dupa ceva timp vine maica-sa in vizita.In timp ce mancau, mama ii spune:
- Stii, nu prea imi plac vecinii tai.
- Atunci mananca doar legumele.

Basescu catre multimea adunata in Piata Victoriei:
- Am hotarat ca de acum vom munci numai Miercurea!
Toata suflarea impresionata, aplauda in delir.
- Intrebari?
Se ridica unu, se scarpina, tuseste:
- In FIECARE miercuri?

Niciun comentariu:

 
Copyright divertisment 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .