RSS

miercuri, 17 februarie 2010

BANCURI

Asa-i ca te plictiseai? Hai sa glumim putin!

Bula vine la sfarsitul anului scolar acasa si il intreaba pe tata-sau:
-Tata cand ai terminat tu scoala?
-Acum 30 de ani. De ce?
-Am fost aproape sigur. Pai cand mi-au calculat media mi-au spus ca de 30 de ani nu au mai avut asa un caz in scoala.

Bula jr plange:
-Mama, taticul m-a batut! Si inca de 2 ori!
-De ce te-a batut? Ce-ai mai facut?
-Pai o data pentru ca i-am aratat carnetul de note, iar a doua oara pentru ca i-am spus ca e al lui.

La scoala invatatoarea il intreaba pe Bula:
-Ia zi Bula tu sti cine a introdus acupunctura in tara noastra?
-Da doamna invatatoare, Vlad Tepes.

Ora de zoologie:
-Bula imi poti numi cinci animale care traiesc in Africa?
-Da. Patru elefanti si o girafa.

Se duce bula intr-o zi la o prezicatoare. Aceasta ii zice:
- Vei fi responsabil de moartea a sute de mii de oameni.
Bula, auzind acestea prezicere pleca spre casa. Pe drum intalneste un copil pe care-l salveaza din fata trenului. Bula il intreaba:
-Cum te cheama puisor?
-Adolf Hitler.

Sunt inca in pat, si nu-mi pot lua gandul de la tine, de la noaptea trecuta.... mi-as dori atit de mult sa te strivesc la pieptul meu! In noaptea calda, ai venit la mine pe neasteptate... si ceea ce s-a intamplat a lasat in mine senzatii de neuitat. Ai aparut de nicaieri si, fara sa-ti fie teama sau rusine, te-am surprins atingand trupul meu gol... mi-ai simtit indiferenta si m-ai muscat fara mila, innebunindu-ma... ne-am zvarcolit toata noaptea intr-un joc nebunesc! In zori am adormit in sfirsit, obosit ... Astazi, cind m-am trezit, te-am cautat indelung , dar nu te-am mai gasit... cearsafurile cazute de pe pat sunt singurele martore ale noptii trecute. Pe corp am inca urmele muscaturilor tale, ma ard si nu ma lasa sa te uit... In noaptea asta ma voi preface ca dorm si te voi astepta sa apari din nou :roll:... tzantzar nenorocit!
(Eugen Lovinescu)
Si-am incalecat pe-o sa si ti-am spus glumele-asa!

Niciun comentariu:

 
Copyright divertisment 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .