RSS

marți, 9 februarie 2010

FERICIREA

Fericirea este visul unui copil... realizat la varsta adulta. Adulti fiind, uitam sa mai visam, uitam sa mai fim copii. Devenim indiferenti si reci. Nu ne mai permitem sa fim fericiti, nu mai avem timp. Asta ne face mai puternici? Prefer sa sufar decat sa nu-mi pese, prefer sa ma doara decat sa simt placere fara sentiment.Prefer sa iubesc decat sa pretind ca iubesc. Eu sunt responsabila pentru tot ce se intampla in jurul meu, pentru ceea ce simt si ceea ce gandesc... uneori pot atinge fericirea cu varful degetelor... alteori simt , cum cu fiecare cuvant, mi se scurge cate o picatura de fericire, cate o picatura de viata. Am adaugat ani vietii si nu viata anilor..VALYUCA

Niciun comentariu:

 
Copyright divertisment 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .